http://s3.picofile.com/file/8191243268/Sam.rar.html دنیای من ... 974595

√ پسر پاییלּ شهرے √

دنیای من ...

من همون شبگرد خسته / که جاده همسفرم بود / فکر داشتن ستاره / همیشه توی سرم بود /
/ منو تاریکی شبها / لحظه هارو می شمردیم / واسه ی داشتن عشقی / روزی صد دفعه می مردیم / یه شب نوری زدو مهتاب / منو با تو آشنا کرد /
/ قصه ی عشقو وفارو / تو خیال خام ما کرد / تو شدی همون ستاره / که یه عمر رویای من بود / زندگی به من می خندید / دیگه دنیا مال من بود /
/ اما یک شب باد وحشی / دفتر عشقو ورق زد / سایه ی سیاهی اومد / روی اسم تو قدم زد / تو با سایه پر کشیدی / گوشه ای تو دل دنیا /
/ من با قلبی عاشقونه / توی جاده شدم تنها / رفتیو جاده دوباره / آخرین همسفرم شد / باور به تو رسیدن / یه خیالی شدو خواب شد /
/ منو عشق شدیم یه دشمن / زندگی مثل سراب شد / آشیونه ای که ساختیم / توی دست باد خراب شد / ....



نظرات شما عزیزان:

شـیـ♥احسان♥ـطون
ساعت16:43---6 اسفند 1391
سلام رفیق با مرام من

خوبی؟؟؟

داداش کارت بیست بود

مثل همیشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: | تاریخ: دو شنبه 30 بهمن 1391 |موضوع: |دیدگاه ها: